Torsdag 31 maj
Vardagsliv

Hello people!

Nu sitter jag på jobbet med många bollar i luften. Jag planerar hur helgen ska gå ihop på bästa sätt så att alla blir nöjda och jag ska alldeles strax fylla i ett formulär som gör så att jag och Isabell kan komma igång:) Jag längtar så in i bomben tills vi får allt i rullning.
Igår innan jag la mig mådde jag lite illa och kände mig yr och idag var det inte alls bättre. Nu har jag dessutom lite ont i magen:/ Men trots det var jag och Jenny och tränade i morse, det var ett tag sen sist så jag kände att det var dags!

Igår var jag och issa på Daniels jobb och kollade på dom små pippifåglarna och tog en promenad med hundarna medan killarna var på gymmet och spännde sig haha:) Jag har inga bilder från igår så jag snodde dessa av Isabell, lagom glad man ser ut på sista bilden haha..








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?