Att välja rätt storlek
Vardagsliv

Jag har så fruktansvärt svårt för att veta vilken storlek jag har på kläder som jag beställer hem från nätet. I samma veva som jag beställde hem min älskade Rebecca Stella klänning från Nelly beställde jag även en jätte söt svart klänning som jag tyckte skulle passa alldeles utmärkt till julafton. Båda klänningarna i xs men problemet är bara att den glittriga klänningen satt som handen i handsken medan den andra klänningen satt alldeles för tight under armarna och det är det absolut värsta jag vet när det kommer till tröjor/klänningar. Jag kollar alltid vilken storlek modellen som visar kläderna har och i det här fallet borde xs vara storleken för mig på båda klänningarna men icke sa nicke! Känner ni igen er? Det är nu det jobbiga med att ha beställt fel storlek uppstår. Att skriva ut alla retursedlar och sen gå till posten och skicka tillbaka varan..i-lands problem I know ;)
 
Här har ni iaf klänningen som inte satt som jag ville. Allt annat var jätte bra med den!
 


 Kristina

Åååh Gud ja jag håller verkligen med jag har samma problem oftast just med klänningarna från Nelly också eller de är väl där du har köpt den?? Totaly agree with you

Svar: Ja den är från Nelly och sånt är så irriterande haha! Riktigt i-lands problem :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?