Halloween
Vardagsliv

Råkade ni ut för bus eller godis igår? Jag hade gärna varit hemma och fått besök av alla maskerade barn men faktum är att jag helt och hållet glömde bort att det var just igår som man ska ha godis hemma för att slippa ägg på dörren osv :) Som tur var kom vi undan det!
Men några utklädda ungar hann vi se på gården och det gav mig flash back. Jag kommer ihåg när man alltid förberedde sig långt innan och sprang omkring i grannhusen. Det var alltid extra pirrig men rolig när det var någon som inte hade godis hemma och man skulle busa haha. Tanken var att jag skulle ha gjort det lite halloween mysigt hemma med några pumpor men jag hann inte så det får bli en storsatsning till jul ist:) Vi har inte riktigt bestämt oss än om vi ska ha en gran eller inte men just nu lutar det mot det.
 
Trevlig 1 november allesammans :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?