Love you long time
Vardagsliv

Ni betyder så otroligt mycket för mig! Ni är min vardag, min familj. 

 

Till vänster, min stora kärlek. Vad skulle jag göra utan dig? Det är du som får mig att vakna med ett leende på läpparna varje morgon och det är du som får mig längta hem så fort jag befinner mig någon annanstans. Tänk att vi har skapat ett hem tillsammans du & jag och det är där jag trivs som bäst. Jag älskar att få somna i din famn. Jag skulle inte klara en dag utan dig. Du är mitt allt ♥

 

Till höger, Mathilda. Du är precis så som en vän ska vara. Helt perfekt med ett sinne för humor. Jag kan vara mig själv till 100 procent med dig och allt faller sig så naturligt. När vi pratar i telefon är det som att vi inte pratat på ett helt år för vi pladdrar alltid på som två tokar trots att vi nästan pratar varje dag. Min höjdpunkt är när vi ses. Det är då jag verkligen inser vilken fin vän jag har. Du är som en syster för mig och du betyder så mycket för mig och jag skulle göra allt för dig om och om igen. Bästa vän ♥

 

 Bilderna längst ner till vänster och höger är på mina fina syskon och min älskade mamma. Jag finner inga ord som kan beskriva min kärlek till er. Mamma du har alltid funnit där i ur och skur. Det finns ingen bättre mamma. Allt hon har stått ut med för oss barn. Men du gör det med ett leende på läpparna. Du är så stark, helt underbar ♥ Och Jenny, Felicia, Filip och Fanny ni är mina små hjärtan. Felicia, Filip och Fanny är fortfarande små men ni är precis så som syskon ska vara. Ni skrattar, ni retas men framförallt så vill ni lära er. Ni vill lära er från oss och det gör mig så stolt att få vara en förebild för er. Ni kommer bli bäst ♥ Och Jenny, du är min lillasyster men också min bästa vän, min tvillingsjäl. I både gott och ont finns vi för varandra. Jag är så stolt över dig! Från att ha varit en lite skitunge till att ha blivit så vuxen. Vi har mycket att lära av varandra och det glädjer mig. Med dig har jag alltid roligt trots att vi är bra på att hacka på varandra men det är så det ska vara. Syskonkärlek ♥






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?