Måndag 26 nov
Vardagsliv

Hej vänner ♥

Då var det redan måndag igen och idag har jag turen att sluta klockan 16. Jag, mamma & mormor ska mötas efter jobbet för att leta efter en tvättmaskin som mamma ska få. Tvättmaskins jakt i all ära men jag kan inte släppa tanken på julbord! Jag vill ha det nu och helst för en minut sen. Värsta cravings på just julmat..och Daniel tycker att vi ska vänta lite med julbord :O Vänta tänker jag och blir snäppet panikslagen! Nej i veckan ska jag iaf ha ätit mitt första julbord annars köper jag hem julmat och gör en rejäl buffé haha.

 

I morse när jag åkte till jobbet var det värsta pådraget vid stäketbron och det fortsatte hela vägen till jobbet. Tror jag stötte på 6 polisbilar, två ambulanser och en brandbil. Är det någon som vet något?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?