Två dagar kvar tills jag fyller år:)
Vardagsliv

Hej folket!
 
I morse var jag så olidligt trött att jag sov en timme längre än planerat. Tanken var att jag skulle upp redan när Daniel gick till jobbet runt 06.45 för att..hör och häpna, STÄDA! Ja jag är städnarkoman och jag är typ världens pedantaste. Ni kan ju tänka er hur jag får panik inombords när vi håller på att renoverar och det sågas lite titt som tätt. Men nu är det slut på sågandet ett tag framöver och vi är i stort sätt klara med vardagsrum/kök & hallen. Så skönt att få fixa i ordning och städa allt, och med allt menar jag verkligen allt. Jag tvättade fönster, fläkt & kyl plus att jag damsög och skurade hela lägenheten:) En tumme upp för mig! Jag hann till och med att få upp två söta hjärtan som hänger på gardinstången som juldekoration haha.
 
Idag jobbar jag till 19 och hoppas att Daniel tänkt på att det är han som står för middagen. Förresten så är det bara två dagar kvar tills jag fyller år:) På torsdag blir jag hela 21 år och det ska vi fira med att gå ut och äta. På fredag kommer min familj för att fira mig medan Daniel är på julbord och på lördag ska vi fira tsm med vänner:)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?