12 sep 2012 ♥
Vardagsliv

Det här med att blogga har inte varit min starkaste sida den senaste månaden. Det har hänt så mycket men det är så lite jag kan skriva ut offentligt! Det jag definitivt kan berätta är att jag och Isabell har kommit igång med att ha homeparty och hittills har det gått bättre än förväntat :) Riktigt roligt! Är ni intresserade eller känner någon som är intresserad av att vara värdinna är det bara att meddela mig.
Sen så har jag och Daniel börjat renovera i hallen, väggarna är klara så nu ska vi börja med taket och sen golvet. Jag ska se om jag får upp några bilder ikväll på vad vi åstadkommit. Juste, vi kollar på en ny bil också. Seaten fick 8 anmärkningar på besiktningen (precis som förväntat haha) så den 1a oktober är det körförbud :( Förhoppningsvis köper vi en volvo v50.
Något som inte är lika roligt är att jobbvardagen har kommit igång men jag behöver nog det. Lite rutiner! Och om bara tre månader är det jul.
 
Jag måste bara få skriva att det är jätte roligt att se att så många fortfarande går in på min blogg trots den usla uppdatering, det ska jag se till att ändra på!
 
Här får ni lite bilder från veckorna som varit

Måns hälsar;)
I want this car!

Mys middag hos mami

Vi har tagit farväl av min kära arbetskollega Viktor..

..Och veteranen Yngve

Jag har ätit fondue

Tiinas 50-års fest

Vilken dag som helst kan lilla melody komma ut♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?