Efter regn kommer solsken
Vardagsliv

Hej bloggen! ♥
 
Hur mår ni idag? För att vara måndag mår jag oförskämt bra :) Jag startade morgonen med ett snabbt varmt bad och åt en nyttig frulle! Jag kan inte annat än att glädjas åt hur långt vi har kommit hemma i lägenheten och allt börjar bli så fint. Jag älskar att få lite tid över och bara strosa omkring i mina mystofflor och njuta av det vi åstadkommit! Jag har lovat er bilder och bilder ska det bli, snarast haha:)
Igår hängde vi med sussie och hocken hela dagen och framåt kvällen blev det middag och bingolotto. Vi lyckades också få upp två tavelhyllor över soffan och det blev så bra ♥
 
En snabb morgonvisit hemma hos familjen tylén/sjöö för att få mysa med lilla Melody och gratta den nyblivna familjen.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?