11 januari 2013
Vardagsliv

Hej kompisar ♥
 
Idag jobbar jag lite annorlunda tider på jobbet 9-18. Känns sådär faktiskt för egentligen skulle jag ha slutat 16 men vi har utbildning i 4 timmar. Men det är ganska slappt att sitta och lyssna :). Jag vaknade upp på helt rätt sida i morse och hann få i mig en stadig frukost. Däremot förstår jag inte vad det är som händer med vädret? När jag kollade ut såg jag värsta vinterlandet igen, jag som trodde att det hade snöat klart för i år! Jaja, ikväll har jag inga planer men något ska jag hitta på. Det blir iaf lugnt för jobbar i morgon också. Jag är sugen på att spela badminton haha ;) Min rumpa och mina lår värker ganska så duktigt idag efter att slit på lagret igår, det lönar sig att ta i från tårna!
 
 


 sussiluskan

Ahmen jag är också fetsugen på badminton!



URL: http://excited.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?