93.8
Vardagsliv

Hej ♥
 
Vad fort helgen har gått! Men det tycker jag alltid. Att man jobbar hela veckorna långa för att längta till helgen som alltid tar slut så fort. Tur är väl det att jag har underbara människor att spendera dessa två dagar med. Den här helgen har tillbringast på restaurang, hemma hos Daniels pappa till 03 på natten, hemma hos Daniels mamma på middag med vin & i Kista med Felicia som fick sin födelsedags present. Hon valde att gå på bio (Sune i Grekland), handla nya kläder och välja ut en leksak på Toys 'r ur. Jag har haft det jätte bra och inte vaknat upp allt för bakis.
 
Nu till rubriken :) Jag har nyligen kommit på att jag gillar radiokanalen metropol mer än någon annan faktiskt. Jag har alltid lyssnat på the vocie och NRJ men nu på senaste (eller dom senaste åren typ haha) spelar dom exakt likadan musik och musiken dom spelar går på repeat om och om igen..mina öron blöder när jag hör samma låt tre gånger på en timme! Ett extra plus i kanten är att Sanna Bråding är radiopratare där och hon är ju bara för grym! :) 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?