Energi flöde
Vardagsliv

Redan torsdag idag och jag är taggad på livet :) Vi alla får våra dipp ibland men just nu har jag så mycket energi att jag nästan har svårt att göra mig av med allt. Igår hann jag inte blogga något för att från den stund jag klev upp till den stund jag la mig hade jag händerna fulla. Efter jobbet igår mötte jag upp mamma på Ikea för att handla hallmöbler.Dom kom direkt på plats och det blev vrålsnyggt, det är lite kvar som ska göras men det är en bra bit på vägen. Härnäst på schemat stod matlagning och sen en promenad med Isabell. Så skönt att vara på banan igen och se fram emot saker och ting. Som jag tidigare skrev, 2013 ska bli mitt år!


 Sussiluskan

Åååh underbart när allt känns så bra!!! 2013 kmr bli så grymt!! Lägg upp bild på hallen! Såå nyfiken :))



URL: http://Excited.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?