Hej 2013
Vardagsliv

Hej då 2012. Du har varit ett bra år men med lite väl mycket motgångar (inget jag tar upp i bloggen). Det bästa från i år är helt klart dagen då jag och Daniel tog det stora klivet från att vara bortskämda med att få tvätten tvättad och maten lagad till att köpa vår alldeles egna gemensamma lägenhet. Det är inte bara det bästa från i år utan det är även en av dom bästa dagarna i mitt liv och nu ser jag fram emot alla dagar i vårt liv tillsammans. Jag har hunnit göra mycket under året som varit och jag har även gått igenom mycket, på gott och ont. Men under dom jobbiga stunderna har jag alltid haft någon vid min sida ♥ Jag har fått nya vänner och starka band har bildats! Idag 2 Januari 2013 kan jag säkert säga att det här kommer bli mitt år. 2012 har gjort mig starkare och säkrare på vad jag vill och under 2013 kan jag leva ut detta till fullo :) 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?