Husmor
Vardagsliv

Hej vänner!

Jag har nyss tryckt i mig av min goda lunch och längtar nu tills klockan ska slå 19 och jag får helg, ÄNTLIGEN! Föresten så skulle ni ha sett mig igår:) Jag var en riktig husmor framför spisen och slängde ihop en kycklingwok till middag och en äppelpaj till efterrätt. Självklart med massa vaniljsås. Daniels mamma var förbi en liten stund också och fick smaka av min paj.

Helgens planer är ganska många men lugna. I morgon ska vi på dop för Melody och efter det ska vi hem till min mamma för i morgon kommer dom hem från thailand :D och på söndag ska jag se till att träffa Mathilda en stund på dagen. Daniel har gått och blivit sjuk så det blir nog ingen alkohol inblandat, inget mig emot!
Jag ska försöka komma igång och träna lår/rumpa lite hemma men har inga bra övningar:/ tips någon?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?