Måndag 14 januari
Vardagsliv

Idag är det måndag & nya tag som gäller. Det känns oerhört skönt just nu! Helgen har varit bra med blandade känslor. I lördags jobbade jag till tre, åkte raka vägen hem för att göra mig i ordning och sen åkte vi vidare hem till Sussie och Hocken på förkrök. Killarna skulle bowla och vi åkte till Garbo. Första gången för mig faktiskt och jag hade jätte roligt. Där inne mötte vi Johanna & Emma plus deras vänner och dansade hela kvällen lång. Tyvärr gör alkohol inte bara gott med en och kvällen slutade inte alls lika bra som den börjat. Går inte in på några detaljer men jag slängde ur mig både ett och annat efter ett raseiutbrott haha. Anyways, igår var det underbart väder och jag började dagen med en promenad med Isabell och sen kom pappa hem till oss och fixade lite med elen. En tripp till Ikea hann vi med innan det var dags för middag, en jätte god chili con carne med bröd och vitlökssmör. Jag tror jag däckade i soffan innan nio haha :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?