Tisdag 12/3
Vardagsliv

God kväll:) Vilka dagar jag haft alltså. Sjukt mycket jobb och ännu mer renovering. Dagarna har nästan varit identiska, jobb och sen direkt hem för att måla m.m. Men nu ser vi ett slut och vi kommer ha ett helt fantastiskt fint hem. Bara badrummet kvar sen och då har vi gjort hela lägenheten från golv till tak. Känns underbart att veta att det är vi som åstadkommit det. Jag ska lägga upp före/efter bilder så fort det är klart så att ni får se den stoora skillnaden. På fredag klockan 16.00 (om jag inte får sluta tidigare haha) får jag helg också. Äntligen!!

Nu sitter jag i soffan med målarfärg i ansiktet och trycker ostbollar framför kändishoppet:) så jävla gott haha! I morgon efter jobbet ska jag träffa Lisette och förhoppningsvis lillmissen :D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?