Loppiblogbag
Vardagsliv



I slutet av förra veckan fick jag hem loppiblogbag vårprepp fylld med produkter inför våren. Tyvärr har jag endast hunnit prova ekorrens ekologiska godis då vi kom hem från BB igår. Det är sura godisar med smaker & färger från riktiga frukter och bär. Det innehåller inga konstgjorda smak eller färgämnen. Jag som nästan bara äter sura godisar tyckte verkligen att dom föll mig i smaken. Daniel har också fått ta del av innehållet och provat supernature purely green max som innehåller bland annat supergräs - alger - enzymrika frukter - proteiner - vitaminer & mineraler. Eftersom att hans imunförsvar inte fungerar som det ska hoppas vi på lite hjälp på traven. Blackberries naturdiet - friggs te - boken "vårkänslor" & bronzing minerals från Sheer Cover låg också i loppipåsen och jag längtar tills jag hunnit prova allt. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?