Nuvarande status
Theodors förlossning / Efter förlossningen, Vardagsliv

Vi blir kvar på sjukhuset en natt till. Jag som verkligen hade hoppats på att få åka hem. Jag vill hem till Måns och hem till vår säng. Nu börjar jag få lite smått ångest över att gå omkring på sjukhus och jag sa till och med till Daniel idag när vi var till Apoteket att "jag vill ta en dusch direkt när vi kommer hem", och med hem menade jag sjukhuset..nej fy vad jag längtar tills i morgon. Nuvarande status är iaf att jag troligtvis har en spricka i svanskotan som man dessvärre inte gör någonting åt (det får läka av sig självt) hur ont det än gör plus att jag har en infektion i antingen hematomet eller i livmodern som nu behandlas med antibiotika och smärtstillande. Det ska inte räcka med att föda barn. Men oavsett den smärta jag känner idag så är all smärta i världen värt besväret för den underbara och friska son vi fick. Jag älskar honom så mycket att ord inte kan beskriva. 




 Michaela

Men då,,, Jag som höll tummarna för hemgång, men skönt att dom har koll och är nog!! <3

Svar: Tack hjärtat det värmer <3
Sandra



URL: http://muppmickis.vimedbarn.se


 Linn

Men usch vilken otur! Hoppas din kropp läker fort så du känner dig kry nog att njuta lite av bebisbubblan! Jag och Alina skickar massor av styrkekramar till er! Ps. Snygg jamas bebben ;) D.s



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?