Bloggfri fredag
Vardagsliv

Igår var en sådan där "hur tänkte du när du planerade in allt det här" dag. När vi vaknade hade vi inga som helst planer för dagen och jag kände ett sånt lugn. Linn ringde och ville umgås med barnen (ett finare ord för att rasta haha) och ta en fika. Vi snackade skit i några timmar tills Daniel kom hem och jag var tvungen att bränna av till Sundbyberg för att hämta tonic, ni minns min farbrors stora hund som jag passade för några månader sedan. Vi ska vara hundvakt medan dom är på semester i Turkiet. 
När jag ändå skulle åt det hållet passade jag på att svänga av i kista och träffa en barndomsvän jag inte sett på nio år. Hennes familj valde att flytta till London och vi har under tiden haft fortsatt kontakt. Jag ville inte missa min chans att ses innan hon for tillbaka till London. Vi hade ca 15 minuter på oss att berätta om våra liv innan jag var tvungen att fortsätta vidare. 

Med tre hundar, ett barn och massa packning trodde jag att jag och mamma skulle kunna ta en långpromenad. Lättare sagt än gjort och det hela slutade i kaos. Theodor behövde ammas och det närmsta stället var på en parkbänk, Måns var stressad och mammas hund Alice bitter. Klockan sex var det middag hos min moster och det tog ett braaa tag innan jag kunde varva ner. Väl vid middagsbordet hade vi det så mysigt och Theodor somnade runt sju. 
Medan Daniel var på fest tackade vi för dagen och kröp ned i sängen runt elva. 

En obligatorisk selfie, vem vet det kanske dröjer ytterligare nio år. Hoppas inte!
Buddies.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?