Fosterrörelser (tarmrörelser)
Theodors förlossning / Efter förlossningen

För någon dag sedan innan vi skulle gå och lägga oss kände jag hur det bubblade i magen. Jag la handen på magen utan att tänka mer på det. Helt plötsligt känner jag hur någonting kickar ut i sidan, precis som en liten spark och jag kunde känna en hård liten bula precis som en fot/hand. Ni skulle ha sett min min! Och Daniels för den delen när jag berättade haha. Det är i princip omöjligt att jag skulle kunna vara gravid igen och absolut inte så sent som i vecka 19 (då jag började känna rörelser med Theodor). Efter att ha googlat runt, jag vet att man inte ska göra det men i det här fallet hjälpte det, kom jag fram till att det var tarmarna som la sig till rätta.
Enligt google börjar tarmarna leva loppan i magen runt 4 månader efter födseln (där vi är nu) och vill hitta tillbaka till sin ursprungliga plats. Kunde ingen ha talat om det för mig så detta missförstånd aldrig hade uppstått? 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?