Mållös
Armband som gör skillnad

Vart ska jag börja. Ni är underbara, men det vet ni redan. På TVÅ dagar har vi fått in över 100 beställningar. HUNDRA beställningar av er som vill hjälpa till och bidra till barncancerfonden. Jag finner inga ord. Som ni märker blir bloggen lidande då all ledig tid går åt att ta hand om Theodor (såklart) men när han sover passar vi på att anteckna beställningar, sortera pärlor och göra klart era fina armband. Tur att vi är två. Just nu sitter syster min och pärlar för fulla muggar på annat håll medan jag svarar på beställningar i gruppen på facebook. Ni som inte redan är medlemmar, bli det. "Armband som gör skillnad" heter vi där och har över 800 medlemmar. SÅHÄR stort trodde jag inte att det skulle bli, men varför inte egentligen. 
 
Det går bra att lägga en beställning här via bloggen, det du då behöver göra är att skriva i en kommentar vad för text du vill ha, vilken färg på bokstäverna (blå, lila, rosa, röd, gul och grön) och vilken färg på pärlorna runt om (vit, svart, rosa eller blå). Det går även att maila mig på [email protected] eller skriva till oss via facebook gruppen. 


 Nathalie

Var kan man se vilka färger det finns?:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?