Nya kategorier
Armband som gör skillnad, Skönhet

Nu kan ni hitta två nya kategorier i kategorifältet till höger. Skönhet och Armband som gör skillnad. Under skönhet kommer ni finna mycket naglar och fransar och under Armband som gör skillnad kommer ni finna allt som har med dessa armband att göra, beställningar och nya leveranser (om du vill beställa ett armband kan du maila mig på [email protected] eller kommentera här på bloggen). Ni är en del som undrar över vart jag gör mina fransar och jag tänkte ta det här. Jag går fortfarande till Camilla men då hon av privata skäl var tvungen att avboka våra senaste bokningar gick jag till Nicole för påfyllning. Nicole är elev och inte färdig utbildad, hos henne kostar ett nytt set fransar 300 kr. Camilla tar 650 kronor för ett nytt set men än diplomerad. Jag har framkallat ett beroende och vet inte om jag skulle klara mig utan fransarna haha!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?