Sandhamns Värdshus.
Vardagsliv

Större delen av vistelsen på Sandhamn tillbringade vi på Sandhamns Värdshus. Vi åt, drack och hade det allmänt trevligt vid vattnet. En obligatorisk räkmacka som smakade gudomligt tillsammans med ett glass vitt, det slår aldrig fel. Min tidigare bild av Sandhamn var inte densamma som vi fick uppleva. Det var vackert med fina stränder och mysiga promenadsträckor, hamnen ska vi inte tala om men trots det hade jag föreställt mig något annat. Lite mer i stil med Gotland om ni förstår vad jag menar. Människor överallt, restauranger/uteserveringar i mängder och båtar som spelade hög musik. Den säsongen var nog förbi och hade vi kommit lite tidigare på sommaren kanske det hade varit precis så. Men det gjorde inte oss någonting. Dit kommer jag att åka fler gånger.

Bilder från Sandhamn.














NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?