Sittdel och ett skratt.
Theodor 3mån-7mån

I natt fick jag sova ut och blev inte väckt förens vid 6 tiden av världens gladaste kille som ville äta frukost. Theodor verkade ha bestämt sig redan innan han slog upp sina stora blå att idag, idag blir en bra dag. När han ätit sig mätt och belåten gick vi upp och la oss på babygymmet i vardagsrummet och jollrade en lång stund. När han vänt sig från mage till rygg och sen blev otålig la jag honom i soffan och "pruttade på magen" och då kom det. Det mest ljuvliga skratt och det finaste leende jag någonsin sett. Och så han skrattade, flera gånger. Mitt hjärta smälte och lyckotårar började rinna. Att se min son skratta och höra det där underbara ljudet som kommer är helt fantastiskt. 
 

Jag har glömt berätta att vi i förra veckan bytte från liggdel till sittdel. Theodor vägrade ligga och vi fick bunkra upp med kuddar bakom ryggen. Det var inte hållbart och vi valde att byta. Gissa om vi har en glad bebis nu, han älskar den nya vagnen. Däremot har vi aldrig fullt sittläge då han sitter/ligger väldigt bra i liggläge. Något som saknas för maximal komfort är en inovidyna. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?