Svar på kommentar
Vardagsliv

Nu när jag har lite tid över (ligger med datorn i knät och matkoma deluxe) tänkte jag svara på några kommentarer jag dessvärre totalt glömt bort. 
 
Nathalie: Oj, de lät spännande. Kan du inte lägga ut en bild på de då du har fixat det?:) vår lille har första tanden kommit igenom för några dagar sen, så synd om och tycker inte man kan göra mycket för att hjälpa :/

Svar: När jag går in i en babyaffär nästa gång ska jag göra mitt yttersta för att komma ihåg att köpa ett "fruktnät" (min amningshjärna spelar mig alltid ett spratt). Theodor har fortfarande inte fått någon tand som spruckit igenom men det kan ta månader. Hela nävarna åker in och han biter på ett finger på ett speciellt ställe hela tiden så ett nät vore perfekt i detta nu. Om du hunnit köpa ett får du gärna lämna en kommentar och berätta hur det fungerade för er. 

 

Nicole: Gillar verkligen din blogg! Vart har du köpt tröjan du har på dig? Så fin! :) kram!

Svar: Tusen tack snälla du! Tröjan jag har på mig är från Nellys rea (vit med svart tryck).

 

leonora: Skönhet är inte allt. Vad spelar ett vackert yttre för roll då man en dag blir sjuk. Och ful.

Svar: Tråkigt att du känner så. Jag gör mig fin för min egen skull (främst) och när jag känner mig fin speglar mitt yttre även mitt inre. 

 

Anonym: Hur stor va Theodor när han föddes?

Svar: När Theodor föddes vägde han 3805g och var 55cm lång. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?