Frost
Vardagsliv

Strax efter 05 gjorde vi morgon efter några tappra försök från min sida att få Theodor att somna om. Han gav inte med sig och tillslut gav jag upp. Snabbt som attan stängde jag mina ögonlock och låtsades sova när Daniels väckarklocka ringde och han fick ta första blöjbytet (förlåt älskling). Jag har svårt att vänja mig vid att jag inte längre har några amningshormoner som i sex månader har hjälpt mig att klara av dagarna utan vidare bra sömn. Förhoppningsvis sover Theodor bättre snart.
Idag är det frost som ligger på backen och oj så vackert det är. Jag packade ned Theodor i åkpåsen och släppte lös Måns för att ta vara på dagen utomhus. Det må vara vackert men ack så kallt. Är det bara jag som tycker att det är svårt att klä barn i denna "mitten" period. Det får inte vara för varmt eller för kallt. När ska man ha overall och när är det overall+åkpåse? 
 
Theodor somnade precis och jag passar på att uppdatera er samtidigt som jag städar lägenheten med ögonen haha. Det vore något! Det är inte klokt hur snabbt det går att stöka ner men desto långsammare att städa. 
 
Bilder från i somras, några minuter ifrån att somna.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?