These days
Vardagsliv

Godmorgon vänner (hälsar jag fyra dagar senare),
Här lyser jag med min frånvaro och det har sin enkla förklaring, jag har haft fullt upp! Dessa dagar har min födelsedag firats, jag tillsammans med sju härliga tjejer har gått loss inne på Ullared, jag har spenderat tid med familjen och tänt det första adventsljuset.
Vad mysigt det var att kliva upp till en julpyntad lägenhet i morse. Än är vi inte klara men på god väg. Julgran ska inhandlas och klapparna, som för övrigt är klara, ska slås in och läggas fram. Undra hur Theodor kommer att reagera över granen. 
 
I lördags slog vi två flugor i en smäll när vi både firade min födelsedag och åkte till Ullared. En oerhört lyckad resa som innehöll allt vad jag gillar. Att det skulle vara mycket folk var vi helt inställda på och till vår förvåning var det "endast" en halvtimmes kö in i varuhuset haha. Vi övernattade på en fin camping och där åt vi också middags. Ett ställe jag skulle vilja besöka på sommaren igen. Dessvärre var natten något av det jobbigaste och jag fick inte många timmars sömn. Mer om det i ett eget inlägg. Jag tänkte även lägga upp bilder och pris på det jag handlat i ett inlägg.

En obligatorisk bild på kundvagnen och dess nummer. Om den skulle försvinna bland alla tusentals kundvagnar ropar dom upp i högtalaren och frågar efter den. Det finns inte en chans att man orkar gå igenom varuhuset igen och plocka om allt.
Här var den bara halvfull.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?