Säsongsavslutning
Vardagsliv

I onsdags var det avslutning på simningen och för oss som inte har anmält oss till nästa termin var det sista gången. Theodor hade SÅ roligt i onsdags och jag fick dåligt samvete av att vi inte ska gå i steg 2. Men, det är väldigt mycket planering och bök för 30 minuter sim. Jag tycker helt klart att det har varit värt det och jag ångrar inte en sekund att vi gick på babysim men nu när vi kan grunderna kommer vi att fortsätta på egen hand. Alla barn fick ett varsitt diplom i slutet på lektionen och vi föräldrar kunde inte vara stoltare. 
 
Innan simningen mötte vi upp våra vapendragare Izabella och Viggo på lunch. Barnen fick busa av sig innan vi packade ned dem i vagnen och gav oss iväg. Försökte ge oss iväg iaf haha. Från ingenstans kom det snö och jag som inte bytt till vinterhjul på vagnen fick problem. Det är ganska logiskt med snö i december men jag var inte förberedd. Iväg kom vi tillslut och vagnen är numera vinterrustad! 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?