Årets första vårdag
Vardagsliv

Jag vill inte ta ut allt för stor lycka i förväg men idag är det verkligen VÅR. Kanske till och med årets första vårdag, dock är det bara mitten av februari så risken finns att vi går tillbaka till vintern och snö igen. Men idag spelar det verkligen ingen roll, det är strålande sol ute och lite sol kan verkligen betyda allt gällande humöret. Idag har jag njutit till fullo och varit ute på en timmes promenad med hundarna med solen i ögonen och hört fåglarna kvittra. Är det bara jag eller blir alla även lite trevligare av solen? Varje person jag mött ute på promenaden har hälsat så glatt :) 
 
När Daniel kommer hem ska vi åka hem till hans farmor och farfar, vi är nog lata idag och köper med oss middag från donken haha. Sen funderar jag på ytterligare en långpromenad så att mestadelen av dagen spenderas ute! Juste nu är det "bara" spackling, måling och att sockla barnrummet som är kvar innan jag äntligen kan få inreda det :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?