Dålig uppdatering
Vardagsliv

Hej ♥ 
 
Fy vilken dålig uppdatering det blev igår :( Skärpning! Igår så åt jag, Isabell & Melody iaf en dunder lunch hemma hos Linn och hon bjöd även på en hemmagjord frozen cheesecake som var gudomligt god. Både jag och Isabell tittade på varandra och sa, hur ska vi toppa det här? Haha vi får göra som på solsidan och hyra in en kock till nästa gång :) Nej men skämt åsido vi hade det super mysigt och det blev en massa bebismys & prat. Vid halv tre åkte jag hem och städade lite och lagade middag tills Daniel kom hem för att sen gå och mata katterna som vi passar. Klockan 7 åkte Daniel och spelade innebandy och jag passade på att ha lite egentid med en stoor skål popcorn, havrebollar och ett varmt bad som en riktig tjockis haha! Trots att jag är hemma om dagarna har jag inte alls bara suttit och hängt i soffan dagarna i ända, jag har hela tiden haft någon att träffa eller något att göra och jag tror det är ganska viktigt för att inte bli uttråkad. Vilket jag annars lätt kan bli!
 
Bilder från igår
 
 
 
Idag började jag och Isabell morgonen med en brakfruppe hemma hos mig innan vi plockade upp Sandra för att åkta till Sundbyberg och gå ut med min farbrors hund som jag kommer att vara dagmatte till nu i en månad framöver :) En riktigt glad och härlig hund. Förhoppningsvis går han ihop med Måns (vilket jag inte tror ska vara några som helst problem) så att jag kan ha honom hemma hos oss. Efteråt åkte vi till solna och kollade runt lite i affärer, Sandra och Issa shoppade kläder och jag köpte mest bra att ha saker, typ större bomullstrosor att ha direkt efter förlossningen och amningslinnen. Självklart gick vi in på panduro också för att se vad dom hade för pysselutbud och vi blev helt uppspelta över allt vi vill göra haha!
Vi avslutade shoppingrundan med en lunch på GC och fick sällskap av Roger också. Nu sitter jag i soffan med en sprattlande liten i magen och ska alldeles strax måla första vändan på mitt bord jag håller på med. 
 
 
Tonic :)


Dagens mom2be





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?