Fem generationer
Vardagsliv

Mötet med hundarna igår gick väldigt bra. Måns skällde i kanske två minuter och var lite osäker men det gick över efter ett tag. Så idag åker jag och hämtar Tonic och har honom hemma hos oss i några dagar, det blir jätte bra hundträning för Måns! 
Efteråt åkte jag, pappa och min andra farbror Johan och hälsade på min gammelfarmor som tyvärr har fått hjärtsvikt och hamnat på sjukhus :( Hon är på bättringsvägen och förhoppningsvis får hon komma hem redan i veckan. Det är så roligt att lyssna på när äldre personer pratar, min gammelfarmor är väldigt pratglad och pratar på om allt och inget men framförallt så är hon envis. Har hon bestämt sig för en sak så är det så och jag kan inte annat än att le när jag ser vilken kämparglöd hon har. Tänk när bebis kommer blir hon gammel gammelfarmor och familjen Lundqvist kommer ha fem generationer. Både på min mamma och min pappas sida kommer vi vara fem generationer då både min gammelfarmor och gammelmorfar fortfarande är vid liv  En familjebild kommer garanteras att tas! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?