Fika tisdag
Vardagsliv

Vart tog tiden vägen? Klockan är redan 15.30 och jag som trodde det var dags för lunch, snarare dags att förbereda för middag. Idag kunde jag inte somna om när Daniel åkte iväg till jobbet strax efter halv 7 så jag kollade på några avsnitt av "Orange is the new black" innan jag och hundarna tog en första kissrunda och sen slog klockan frukost. Två smörgåsar med ägg & kaviar och ett stort glas apelsinjuice slank ner utan problem ;).
Linn var här en stund på dagen på en långfika och massa prat. Nu när väldigt många av mina vänner här i Kungsängen har barn eller bebisar är det oftast jag som kommer till dom (blir lättare så när leksaker m.m. redan finns på plats) så det var lite roligt att få bjuda henne på fika hemma hos oss :)
Tror ni inte Daniel kommer hem från jobbet och överraskar mig med en stor Marabou chokladkaka med smak av oreokakor! Världens lyckligaste tjej :).
 
Nu ska jag söka efter en hundpsykolog på nätet. Inte han jag hade hos mig tidigare för den metoden fungerade inte alls för oss. Det bästa vore om jag hittade någon som jag och Måns kunde träffa typ en gång i veckan som följer oss och ser så att vi gör framsteg. Jag blir galen på att han skäller när vi går förbi andra hundar!


 Malin

Så gör min vovve också. Himla drygt :-/



URL: http://mmrenoverar.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?