Fransförlängning vs. Ricinolja
Vardagsliv

Nu står jag i valet och kvalet hurvida jag ska göra fransförlängning eller inte. Fördelarna är många och väger egentligen upp nackdelarna men jag skulle så gärna vilja ha egna långa & fina fransar. Jag har gjort fransförlängning en gång tidigare och jag var supernöjd med resultatet och det var världens härligaste känsla att vakna upp på morgonen och känna sig pigg och fräsch utan att vara sminkad.
MEN mina egna fransar tog verkligen stryk och nu sitter jag här men fransar from hell och vet inte om det är värt det. Jag erkänner att jag hade lite svårt att hålla fingrarna borta och ryckte bort både en och två fransar när jag tyckte att dom började falla.
Så frågan är om jag nu ska ge det ett nytt försök eller om jag ska köpa ricinolja som Cilla tipsade mig om idag. Det är en Olja som man använder i håret eller på fransarna för att dom ska börja växa. Det finns på apoteket och för mig känns det mer naturligt. Dock blir fransarna inte svarta och lika böjda och perfekta som med en förlängning och jag kommer vara tvungen att färga dom själv. Någon med erfarenhet av ricinolja?
 
Bild lånad från google.se
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?