Klarvaken 06.03
Vardagsliv

Nu tyckte tydligen jag att det var dags att vakna?! Vet inte om det är för min hals, rygg eller alla grubblerier över försäkringskassan..Igår eftermiddag ringde jag till försäkringskassan för att se hur det går med min graviditetspenning. Jag blir inte klok. Idag har dom haft en månad på sig att utreda det hela och jag skulle få ett beslut, men när jag ringde till dom igår hade dom tydligen försökt få tag på min arbetsgivare, utan resultat..jag frågade om dom skulle prova igen och då sa dom att dom bara ringer en gång och att det sen är upp till arbetsgivaren att kontakta FK. Tack för den käftsmällen! Eftersom att jag är heltidssjukskriven behöver jag förlängd sjukskrivning om graviditetspenningen inte går igenom men man får absolut inte få sjukpenning och graviditetspenning samtidigt..åå vad det alltid ska krångla!!

Tjooockis ツ









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?