Mitt bord är klart ツ
Hem/inredning, Vardagsliv

Steg 1. Köp böcker på en loppis eller secondhand butik. Det blir väldigt dyrt att köpa såhär stora och tjocka böcker i butik. Mina kostade totalt 160 kr.
 
Steg 2. Ta bort (om det finns) det glansiga överdraget på böckerna.
 
Steg 3. Limma ihop böckerna såsom du vill ha dom. 
 
Steg 4. Måla, måla & måla. Jag fick måla tre lager för att täcka all färg på böckerna sen fick jag slipa ner färg som runnit lite och måla ytterligare en gång. 
Steg 5. Skruva fast fyra små hjul under, jag köpte 4-pack på IKEA för 29 kr. FÄRDIGT!:)





 michaela

Va fint det vart. Du är så duktig sandra :D



URL:


 michaela

Va fint det vart. Du är så duktig sandra :D



URL:


 Anna

Å vad fint! Det där blev jag sugen på att göra!
(Hittade din blogg idag och har plöjt igenom en del!)

Svar: Vad roligt att du hittade hit :) ja det är roligt med något annorlunda!
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?