Mysstund har guld i mun
Vardagsliv

Jag & Måns ligger i soffan och myser och jag nästan smälter när jag kollar på honom ♡ Han är så livlig, högljudd, envis och lekfull nästan dygnet runt förutom när man ligger och tar det lugnt för då ska han alltid vara med och vill bli kliad, helst på magen ツ min lilla vovve är helt underbar på sitt alldeles egna vis. Så mycket personlighet i ett sånt litet format! 
Jag vill helst glömma dom jobbiga stunderna som när han skäller och drar i kopplet, men det är något vi ständigt jobbar med! 











 Emilie

Åh! Det här känner jag verkligen igen (A) min lilla nakenfis är också världens mysigaste, men kan vara en riktig pain in the arse när hon skäller å har sig, haha. Fast de mysiga stunderna är fler än de jobbiga, så ibland glöms det bort och sen påminns man igen! :D



URL: http://Emilies.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?