Två dagar i rad
Vardagsliv

Igår var verkligen en mysig lördag, sådär helt perfekt lugn utan några måsten. Men konstigt nog kändes det verkligen som en söndag! Jag har inte vant mig vid att vi inte har några tillställningar eller fester inplanerade nu på ett tag. Tidigare har vi haft något att göra varje helg och det har oftast varit något i stil med fart och fläkt. Så skönt att bara vara :) 

Idag då, söndag nummer 2 ska vi lägga golv inne i det blivande barnrummet och storhandla. Jag tror vi tar ännu en långpromenad på ca milen och sen bara slappar. I veckan kommer jag att ha fullt upp med spackling och målning så om inte allt för länge kommer det nuvarande verktygsrummet att likna något =) jag ska försöka komma ihåg att lägga upp förebilder och sen självklart på det färdiga resultatet.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?