2 januari 2014
Vardagsliv

Hej vänner!

God fortsättning & gott nytt 2014 :) Vilket underbart år det har varit och vilket fantastiskt år jag har framför mig. Det nya året firades in med tre rätters middag hemma hos Josephine och Jonas. Skagen på rågbröd till förrätt, helgrillad rostbiff med potatisgratäng & rödvinssås till varmrätt och en otroligt god hemmagjord glass med tillbehör till efterrätt. Det blev en lugn men speciell nyårsafton för mig vilket kanske är ganska självklart =) fördelen med att vara gravid just en sån kväll är att jag slipper både fylleångest och minnesluckor men framför allt slipper jag baksmällan ;) 
Jag tänkte skriva en årsresumé men det gör jag när jag sitter vid datorn och har alla bilder från det gångna året.












NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?