Besök hos barnmorskan
Min första graviditet

Det blir ganska mycket skriverier om barn och livet som blivande mamma men det hoppas jag att ni har överseende med, det vi går igenom är verkligen en stor livsomställning:) Iaf så var jag hos barnmorskan nyss, hon är helt kanon och underbar på alla sätt och vis och något som är extra roligt är att jag har samma barnmorska som Daniels mamma hade och eventuellt samma som min mamma hade ❤️ Vi lyssnade på hjärtljudet för första gången och det låg på 146 slag i minuten och sen mätte hon det lilla livet, 24 cm från huvud till stjärt :) Vi kollade också vart vi låg i kurvan och där låg vi helt perfekt och vi valde Karolinska som förstahandsval att föda på. Nu återstår bara det krångliga som att bestämma vilket datum jag ska börja ta ut mina mamma dagar på..hon tyckte att mitt jobb lät lite för tungt och gav mig en läkartid på torsdag för att prata om min rygg som jag fått problem med, och i morgon ska jag ringa sjukgymnasten. 




 Sussi

Åh vad kul. Hon bara växer. :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?