Dagen efter
Vardagsliv

Hej bloggen ❤️

Idag är det dagen efter och det mås som det förtjänar här hemma (bortsett från mig som mår kanon haha) men trots det har vi fått riktigt mycket gjort i lägenheten :) Till helgen är det inflyttning och på torsdag ska vi storstäda efter all renovering. Det ska bli såå skönt att kunna krypa ner i sängen när man vill och ha fredags mys utan att vara i vägen. Men det har verkligen varit guld värt att få bo hos Daniels pappa medan vi renoverar trots att jag saknar att ha mitt egna. 

Gårdagen som ni kanske listade ut bestod av en överraskningsfest med 90tals tema :) Mika fyllde 25 och Lisette hade bjudit nära och kära till lillsjöskolans matsal med riktig back in the days tema. Det serverades middag och efterrätt och för att få en riktig tillbaka blick på skoltiden lekte vi lekar. Dansstopp, hela havet stormar & limbo :) alla hade på sig något som påminde om 90talet och jag och Louise var sporty spice medan andra var Ronny & Ragge, hiphopare, systrarna Graaf, e-type osv. En riktig lyckad kväll med massor av skratt och minnen som väcktes till liv =)

Lisette som Britney Spears
Ett måste var den typiska tatueringen
Lisette, Amanda, Louise & Micke i bakgrunden med spikes i håret haha
Dansstopp
Jag och Louise 


Limbo








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?