Mom 2 be
Min första graviditet

Alla blivande mammor se hit!
Igår fick jag ett tips om att apoteksgruppen delar ut ett babypaket gratis om man registrerar sig så varför inte tänkte jag :) (Det jag tyvärr inte visste var att bara utvalda apotek är med i apoteksgruppen vilket gjorde det hela lite jobbigare. Jag tog hjälp av min käre vän google och det visade sig att det var Husby och hallonbergen som låg närmast..Jag fick med mig min kollega så att jag slapp åka själv och självklart var dom slut i Husby :( så vi åkte till hallonbergen och där fick vi ut ett babypaket haha). Men det var lätt värt den lilla rundturen!
Ni som inte registrerat er gör det och hämta ut ett paket. I mitt paket låg det en napp, flaska, tidningar & en pysventil. Registrera er här http://babytobe.se/
Jag har även ett paket att hämta ut från Apoteket kronan (http://www.kdapotek.se/Radgivning/barnklubb/Bestall-babypaket/) och har redan fått ett paket från babyproffsen :) Allt gratis är bra inte sant?! =)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?