Nostalgi
Vardagsliv

God morgon måndag!

Jag ligger fortfarande kvar i sängen, bara för att jag kan =) dock med en väldans ryggvärk..jag har bunkrat upp ordentligt med kuddar som jag använder mig av som stöd för att lindra värken. Alldeles strax ska jag börja göra mig i ordning och laga lunch till syster och mig. Hon kommer hit om en stund och har redan meddelat mig att hon är vrålhungrig haha. Idag ska vi åka till Täby centrum, jag har inte varit där på evigheter och eftersom att dom har gjort om där ska det bli roligt att se. Jenny har nämligen köpt en ny bil så det passar alldeles utmärkt att åka en längre sträcka :)

Igår skickade pappa den här bilden till mig, snacka om nostalgi! Bilden är tagen på en utomlandsresa när jag och Jenny var små ♡








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?