Vänner på besök
Vardagsliv

På senaste tiden eller snarare den senaste veckan har vi blivit väldigt duktiga på att umgås med nära & kära som man så sällan annars gör på vardagar. Jag försöker höra av mig till mina vänner så ofta jag kan och klämma in en lunch, fika eller bara en myskväll då och då. Igår åt vi middag hos Mika och Lisette, idag åt jag lunch med mamma och Jenny, Patrik och Sara var över på middag och i morgon ska jag luncha med Isabell. Det är synd när det går alldeles för lång tid mellan gångerna men jag antar att det blir så när alla har sitt liksom. Men det är också då man vet vilka som alltid finns där vid ens sida och att vänskapen består. Det kan gå dagar, veckor & till och med månader innan man ses igen och det känns precis som igår. Det älskar jag! 

Självklart behöver man egentid också och bara få vara utan att ha massa måsten men det är så lätt att få en dipp den här årstiden så jag gillar att ha något planerat att se fram emot :)





 sussi

Ååh, Älskar att hitta på saker på vardagarna, Är alldeles för dålig på det! :( Men bättre ska det bli :)



URL: http://susannej.for.me





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?