Bloppis?
Vardagsliv

Godmorgon vänner,
I natt har Theodor bara vaknat två gånger och Daniel tog honom nu på morgonen så att jag fick fortsätta sova. Dom där extra timmarna betyder så mycket. I morgon börjar Daniels semester och det ska bli väldigt skönt att ha honom hemma, roligt också såklart! 

Jag har funderat och funderat men aldrig riktigt tagit tummen ur. Min garderob behöver en rejäl rensning men jag får sån separationsångest haha. Jag älskar mina kläder och vill inte göra mig av med något. MEN jag måste! Därför tänkte jag eventuellt hålla i en bloppis och lägga ut mina kläder här, om det finns intresse dvs. Jag har en del jag köpte när jag var gravid som jag inte fick på mig då i hopp om att kunna ha efter men som nu inte alls sitter bra. Vissa kläder har till och med prislappen kvar (!!). Finns det intresse för en eventuell bloppis? 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?