Tack bebis
Theodor 0-3mån, Vardagsliv

Jag är uppriktigt sagt förvånad över Theodors nya sov tider! Det går i perioder som allt annat men i natt slog han rekord. Han sov från 22 till 02 för att vakna och äta, det kan låta normalt men det jag blev förvånad över är hur han från ca 02 sov till 08 (!!). Det har aldrig tidigare hänt så ni kan tänka er hur förvånad jag blev när jag hörde hur han låg och jollrade i vagnen (han fick sova i vagnen i natt bredvid vår säng) och inte ens skrek efter mat. Det var väl grädde i bröstet han fick i natt haha. 
Utvilade passade vi på att ta en promenad ner till vattnet med Måns medan Theodor höll ställningen kvar i stugan med gammelmoster sin. 
Dagens planer är att åka över till bullandö och hälsa på Daniels farbror Anders och Carina. Vi åker runt lunch och spenderar dagen/kvällen där.


Nu ska vi äta frukost och packa väskorna.


 Cissi

Han är så fin Sandra! Vi måste ses snart! <3

Svar: Vad snäll du är :) Ja det tycker jag verkligen att vi måste! <3
Sandra



URL: http://lovingeverystepwithyou.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?