Grattis svärfar
Vardagsliv

I morse var det Daniels tur att gå upp med Theodor så jag fick sova en timme extra. Vi hoppade över frukost och gjorde i stället en pastasallad som tidig lunch. Jenny kom över med ingridienser och gjorde oss sällskap. 
Idag fyller svärfar år och vi är över för att fira honom. Det spelas volleyboll och dricks champagne. Jag ligger inne med en sovande bebis på bröstet och tänker inte lägga ifrån mig honom. Som jag tidigare skrivit är Theodor väldigt mammig (om han nu kan vara det såhär tidigt) och inte mycket annat fungerar än min famn om han är ledsen. Daniel berättade hur T gråtit stora krokodiltårar medan jag var och köpte present till dagens kalas. Jag har aldrig sett honom få tårar och vill inte det heller. Det gör ont i mammahjärtat att höra hur otröstlig han var medan jag var borta. #dåligtsamvetedeluxe.

Frukost.




 fashion

Så gott :D



URL: http://nattstad.se/fashioninspiration





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?