Övernattning
Vardagsliv

Efter gårdagens lek & stoj kände vi för en repris. Felicia övernattade och vi satt uppe till midnatt med stora chipsskålen framför Belgien-USA. I morse steg vi upp vid åtta och sedan dess har vi varit i rullning, därav den dåliga uppdateringen. Vi mötte upp Jenny, Filip och Fanny i Kista för en shoppingrunda och när vi ändå var där passade jag på att hälsa på mina Selecta kollegor över en lunch. Inte det lättaste att gå i affärer med tre starka barnviljor. Den ena vill prova kläder medan den andra vill kolla leksaker och den tredje äta glass. När vi fått nog åkte vi hem till mig och bollade gris på baksidan. 
Nu halvligger jag i soffan mätt och belåten med Theodor på bröstet efter en storhandling på Willys. Jag hittade en jätte god kycklinggratäng med pasta på en matblogg som jag varmt kan rekommendera. Får se om jag orkar lägga upp receptet sen. 

Min nya tröja från Nelly.com

Älskade syster ♡.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?