Pysselprojekt
Hem/inredning

Minns ni för ett tag sedan när jag la upp bilder på ett blivande projekt, Daniel stod och svetsade. Nu äntligen har jag tagit tag i det. Perfekt sysselsättning en mulen dag som denna på landet. Det färdiga resultatet kommer upp på bloggen inom kort. Bilderna jag ska använda kom i brevlådan häromdagen och dom var så fina! 




 Anonym

Va spännande!
Sv. åh tack för din fina kommentar! Tyvärr har jag fått bristningar runt hela naveln nu.. Trodde jag skulle slippa men tji fick jag

Svar: Det är fina kärleksmärken du stolt ska bära upp :)
Sandra



URL:


 Sandra ♡

Fin blogg!

Spännande med ett pysselprojekt, jag ska också sätta fart med ett pysselprojekt nu under semestern :)

Haft en bra dag idag?
Kram



URL: http://sandrasrum.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?