Sjusovare
Vardagsliv

Godmorgon vänner, 
Idag är Theodor en riktig sjusovare och har endast vaknat vid 05 och 08.30 för mat. Nu sover han igen. Med tanke på den intensiva värme vi fått uppleva under veckan är det inte konstigt. 
Vi gör allt för att Theodor ska vara så sval och behaglig som möjligt men med 30 grader även i skuggan är det svårt. Hade jag varit själv utan barn hade jag förmodligen legat och pressat med sololja på en solstol någonstans eller flytit omkring på en madrass i en pool. Nu ser dagarna lite annorlunda ut. 

Igår hade vi en jätte mysig kväll med vänner. Ett bord för 6 var bokat på GC men då vi blev fler fick vi rodda om, nemas problemas. Vi satt ute enda tills det var dags att åka hem strax efter tio och då var det fortfarande svettigt varmt ute, 28 grader tror jag det var någon som sa. Jag lyxade till det med en laxplanka till varmrätt, gino (det är verkligen såå gott) till efterrätt och ett glas vin. 

Jag var väldigt dålig med kameran igår men Daniel tog en glad bild precis innan vi gick hemifrån.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?