Tillbaka till verkligheten
Skönhet, Vardagsliv

Vardagen har kommit ikapp och helgen är över om några timmar. I morgon börjar Daniel arbeta medan jag och Theodor återgår till vår vardag som ensamma hemma. Lite trist tycker vi samtidigt som det är skönt att återgå till vardagsrutiner. Kroppen mår bra av rutiner, speciellt mat och sovrutiner. Det blir lätt sena nätter och slarviga måltider under semestertider. Men vi startar lite lätt då Daniel bara jobbar i en vecka och har ytterligare en semestervecka därefter. Underbart, ingen depp här hemma inte. 

Idag tog jag sovmorgon medan Daniel och Theodor badade. Klockan elva klev jag upp och dagen har spenderats i soffan. Vi har gjort absolut ingenting bortsett från att jag smet iväg och fixade mina fransar efter sex veckor (!!) utan påfyllning. Min ordinarie franstjej har tyvärr fått personliga förhinder och vi har varit tvungna att avboka mina tider. Som tur är fick jag ett nummer av min moster till en jätte duktig tjej som är under utbildning. Jag har insett att jag har utvecklat ett beroende. Utan fransar känner jag mig så naken och inte alls lika fin. Det kommer krävas mycket för att jag ska sluta fylla på.


Meningen var att jag och Daniel nu skulle sätta på en film och duka fram gott medan Theodor sov för natten men som småbarnsförälder måste man vara flexibel och istället ligger Daniel i sängen och jag spelar apa för att trötta ut en pigg Theodor. 

I morgon kommer det upp lite kläder för försäljning här på bloggen. Hoppas ni ska hitta något ni tycker om. Håll utkik! 


 a

Har du tips på någon som gör bra fransar?

Svar: Hej, absolut! Vill du att det ska vara elev eller färdigutbildad? Vad får det kosta? :)
Sandra



URL:


 A

Toppen! Gick tidigare hos Camilla som jag tror att även du gick hos, men hon har ju som sagt avbokat sina tider och jag är nu lite desperat att få ordning på mina fransar innan min semester v 33, haha. Så någon som är lika duktig som Camilla och som kostar ungefär samma är jag ute efter. _)



URL:


 A

Toppen! Gick tidigare hos Camilla som jag tror att även du gick hos, men hon har ju som sagt avbokat sina tider och jag är nu lite desperat att få ordning på mina fransar innan min semester v 33, haha. Så någon som är lika duktig som Camilla och som kostar ungefär samma är jag ute efter. :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?