Våghals
Vardagsliv

Sen våran utgång för en månad sedan har vi inom gruppen på Facebook anordnat med tjejkvällar, utan barn och utan män. Igår träffades vi ett gäng prat och vinsugna kvinnor hemma hos Beatrice för att just dricka vin och skvallra. Jag körde bil så för mig blev det enbart prat och många skratt. Chips, godis och stora sangriakannan åkte fram medan spelet våghals gick runt. Det går ut på att välja sanning eller konsekvens och under den korta stund jag var med hann jag få reda på det värsta klädköpet, könssjukdomar och om någon orsakat en olycka. Jag valde konsekvens och det slutade med papperstussar i båda näsborrarna. En härlig kväll med ett fantastiskt gäng! Tack tjejer.

Jag var sämst på att fotografera kvällen så ni får tre bilder som Isabell tog (ursäkta kvalitén haha).









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?